//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
Profile
Loading...
Ik hou van het leven, af en toe een rondje hardlopen, een (computer)nerd te zijn en zo nu en dan van een hapje en een drankje...
@hansspek









Loading...
Beste @hardlopers.bsky.social, Programma van vanmiddag; Warm up: 30 min @ 06:54-07:53 min/km, Zone 1-Zone 2 Repeat 5 times Hard: 30 sec @ 04:48-05:01 min/km, Zone 5b-Zone 5c, Easy: 2:30 @ 06:54-07:53 min/km, Zone 1-Zone 2, Cool Down Cooldown: 5 min @ 07:53-09:12 min/km, Zone 1 #runsky #running
Beste @hardlopers.bsky.social vanavond een Pm: Duurloop 30' + speelse versnellingen: 5x30"/p=2'30 en vijf minuten uitlopen. Ging lekker, kan alleen niet tot 5 tellen 🫣. Ik ben nu nog in afwachting wat er voor de rest van de week, aan trainingen, gaat komen... #runsky #running #keeponrunning #summer
Niet goed genoeg voor een podiumplaats, maar wel goede punten behaald voor de constructeur titel... #F1 @maxverstappen-1.bsky.social #BarcelonaGP
7d
1h
8d
Beste @hardlopers.bsky.social, programma van vandaag, duurloop 60 min (t/m AeT). Eerst 10 min @ 06:50 - 07:18 min/km en daarna 50 min @ 06:04 - 06:50 min/km. Eerste 4,5 kilometer samen met de #buuf daarna het rondje in mijn #uppie afgemaakt! Lekker weertje koekepeertje. #runsky #hardlopen #running
Vandaag loop je op HF en gebruiken we je AeT intensiteit om je Aerobic Fitness in kaart te brengen. Loop gedurende 1u30 in de voorgeschreven AeT 'range'. Na afloop kijken wij naar: 1. Afgelegde afstand 2. EF 3. Verval in EF 90 min @ 141-148 bpm - Zone 2: Aerobic @hardlopers.bsky.social #running
Beste @hardlopers.bsky.social voor vanochtend geen wekker gezet maar wel op tijd wakker voor een #duurloop in Schoorl. Dit om het bier, van het feestje van gisteravond, eruit te lopen. Lekker gelopen en bijgepraat met André en de 40 kilometers van deze week weer volgemaakt 😊. #runsky #running
Beste @hardlopers.bsky.social, vanavond op het programma een 30min AnT testprotocol, bestaande uit; Eerst de volgende warming up: - 10min easy joggen - direct 3x1min versnellen richting je 5km tempo met 1min joggen tussendoor - 5min wandelen en als laatste een 30min 'all out' test loop. #runsky
Mede @hardlopers.bsky.social, vandaag de eerste training van het schema van de mannen van #twozeronine. Vreemd genoeg toch wat spanning maar dit is nergens voor nodig 😊. Ook even wennen om tussen een bepaalde bandbreedte te lopen maar dit ging prima. BTW, ook aardig wat woei πŸ’¨. Fijn weekend! #runsky
Mijn vrijdagochtend weer goed besteed. 90 minuten sportschool πŸ’ͺ. Het waren 9 oefeningen van drie sets voor de borst, schouders, armen en core. Ik heb ook mijn eerste training voor de #marathon binnen. Morgen starten met een 90 minuten #duurloop (AeT). Fijn en sportief weekend!
4d
2d
8d
6d
@hansspek
9d
A bit of a lonely race out there today, but we maximised the result. Congrats #lewishamilton, first win in red πŸ‘ Now some World Cup football. Let’s go #onsoranje πŸ’ͺ
10d
@hansspek
@hansspek
8d
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
Max Verstappen
Both Bulls in the points on a scorching afternoon in Catalonia πŸ”₯ We'll take the fight to Austria 🏑 #F1 || #BarcelonaGP πŸ‡ͺπŸ‡Έ
8d
Red Bull Racing F1