Mede @hardlopers.bsky.social, vandaag de eerste training van het schema van de mannen van #twozeronine. Vreemd genoeg toch wat spanning maar dit is nergens voor nodig 😊. Ook even wennen om tussen een bepaalde bandbreedte te lopen maar dit ging prima. BTW, ook aardig wat woei 💨. Fijn weekend!
#runsky