Niet goed genoeg voor een podiumplaats, maar wel goede punten behaald voor de constructeur titel...
#F1 @maxverstappen-1.bsky.social #BarcelonaGP
Beste @hardlopers.bsky.social, Programma van vanmiddag;
Warm up:
30 min @ 06:54-07:53 min/km, Zone 1-Zone 2
Repeat 5 times
Hard: 30 sec @ 04:48-05:01 min/km, Zone 5b-Zone 5c,
Easy: 2:30 @ 06:54-07:53 min/km, Zone 1-Zone 2, Cool Down
Cooldown:
5 min @ 07:53-09:12 min/km, Zone 1
#runsky #running
As Elon today becomes the worldβs first trillionaire, I wholeheartedly approve of this cropping up at a bus stop near the Tesla flagship showroom in Tottenham.
β€οΈ London.
Donβt β€οΈ Musk.
Mijn vrijdagochtend weer goed besteed. 90 minuten sportschool πͺ. Het waren 9 oefeningen van drie sets voor de borst, schouders, armen en core. Ik heb ook mijn eerste training voor de #marathon binnen. Morgen starten met een 90 minuten #duurloop (AeT). Fijn en sportief weekend!
Mede @hardlopers.bsky.social, vandaag de eerste training van het schema van de mannen van #twozeronine. Vreemd genoeg toch wat spanning maar dit is nergens voor nodig π. Ook even wennen om tussen een bepaalde bandbreedte te lopen maar dit ging prima. BTW, ook aardig wat woei π¨. Fijn weekend!
#runsky
Vandaag loop je op HF en gebruiken we je AeT intensiteit om je Aerobic Fitness in kaart te brengen. Loop gedurende 1u30 in de voorgeschreven AeT 'range'. Na afloop kijken wij naar:
1. Afgelegde afstand
2. EF
3. Verval in EF
90 min @ 141-148 bpm - Zone 2: Aerobic
@hardlopers.bsky.social #running
Beste @hardlopers.bsky.social, vanavond op het programma een 30min AnT testprotocol, bestaande uit;
Eerst de volgende warming up:
- 10min easy joggen
- direct 3x1min versnellen richting je 5km tempo met 1min joggen tussendoor
- 5min wandelen
en als laatste een 30min 'all out' test loop.
#runsky
Beste @hardlopers.bsky.social, programma van vandaag, duurloop 60 min (t/m AeT). Eerst 10 min @ 06:50 - 07:18 min/km en daarna 50 min @ 06:04 - 06:50 min/km. Eerste 4,5 kilometer samen met de #buuf daarna het rondje in mijn #uppie afgemaakt! Lekker weertje koekepeertje. #runsky #hardlopen #running
A bit of a lonely race out there today, but we maximised the result. Congrats #lewishamilton, first win in red π Now some World Cup football. Letβs go #onsoranje πͺ
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
@hansspek
Cally Beaton
Both Bulls in the points on a scorching afternoon in Catalonia π₯ We'll take the fight to Austria π‘
#F1 || #BarcelonaGP πͺπΈ