Niet goed genoeg voor een podiumplaats, maar wel goede punten behaald voor de constructeur titel...
#F1 @maxverstappen-1.bsky.social #BarcelonaGP
@hansspek
Both Bulls in the points on a scorching afternoon in Catalonia 🔥 We'll take the fight to Austria 🏡
#F1 || #BarcelonaGP 🇪🇸
Red Bull Racing F1