Beste @hardlopers.bsky.social voor vanochtend geen wekker gezet maar wel op tijd wakker voor een #duurloop in Schoorl. Dit om het bier, van het feestje van gisteravond, eruit te lopen. Lekker gelopen en bijgepraat met André en de 40 kilometers van deze week weer volgemaakt 😊.
#runsky #running