Suomessa ollaan lähellä tuota USAn lukua, pitäisikö olla huolissaan? Olisko tuo 60k euroina ok? Olisiko vaikutusta esitettyihin koulun ongelmiin?
yle.fi/a/74-20201142 Onko persut tässä verrokkiryhmänä?
Selkeä populistinen ohjelma Suomessa. Saadaan riittävä turhautuneiden köyhien joukko, joille annetaan välineet hyökätä kurjuuden aiheuttajien kimpppuun.
Sosialismia pukkaa laitaoikealta
Taloyhtiön ulko-oven vaihto maksaa ison kämpän omistajalle enemmän kuin pienen. Tämä lie hyväksyttyä. Mikä ongelma tämä on yhteiskunnassa?