Selkeä populistinen ohjelma Suomessa. Saadaan riittävä turhautuneiden köyhien joukko, joille annetaan välineet hyökätä kurjuuden aiheuttajien kimpppuun.
Sosialismia pukkaa laitaoikealta
areena.yle.fi/1-77839394?u... Harvinaisen asenteellinen jakso toimittajalta. Haastateltava joutui jokusen kerran toppuuttelemaan toimittajaa tässä
Venäjän hyökkäys - Iranin sota…
yle.fi/a/74-20201142 Onko persut tässä verrokkiryhmänä?
Taloyhtiön ulko-oven vaihto maksaa ison kämpän omistajalle enemmän kuin pienen. Tämä lie hyväksyttyä. Mikä ongelma tämä on yhteiskunnassa?
Suomessa ollaan lähellä tuota USAn lukua, pitäisikö olla huolissaan? Olisko tuo 60k euroina ok? Olisiko vaikutusta esitettyihin koulun ongelmiin?
Mammat ja ukit lopulta maksaa tuon vaikka käyttää vanhaa nokiaa. yle.fi/a/74-20216031 sorry, mutta miten 5G muutti kenenkään elämää?