//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfileReplies









Loading...
Jos joku muistaa, niin Biosfääri 2 oli kaikkineen kiinnostava kokeilu tuon suhteen.
Onko ideaa miten pitäisi toimia? Esim Eurassa tai Kuusankoskella näin alkuun?
itse ajattelen, että 16-18 vuotiaiden on varmaan hyvä olla jollain opiskelupolulla. Nuo Eura ja Kuusankoski ei varmaan ilman tuota laki järjestäisi heille yhtään mitään. Mulla on ihan liikaa mennä vuosilta asiakkaita, jotka surkuttelee, että nuo nuoruusvuodet vaan katosi johonkin, eikä hyvään.
Oman expertiisini alueella tekoäly tuottaa hillitöntä tauhkaa, mutta näyttää olevan ihan ok aloilla, joista en tunne mitään…
Varallisuuden uusjako on ihan ilmeinen tavoite. Myös, että varallisuus määrää kuinka verotetaan. Idea lie, että varakkaa kerää verot yms eikä itse maksa niitä. Takaisin 1800 luvulle… jee
Kiitos täsmennyksestä
Häh, ootko lakkauttamassa valtion? Koko ajatus itsenäisestä Suomesta ja sen arvoperustasta on aatteelista. Valtion tehtävä on ylläpitää monipolvisia ja ristiriitaisiakin aatteita.
Kumpi Orpo on? Miten suhtautua ja käyttää Orpoa?
Totta, lapsena pelkäsin parhaan kaverin isää, kun hän oli kännissä… ei ollut väkivaltainen, mutta silti pelkäsin aikuista, koska käytös muuttui radikaalisti - puhe oli agressiivista. Kaverini kuoli jo pari vuosikymmentä sitten. En halua edes ajatella, mitä hän koki.