Mammat ja ukit lopulta maksaa tuon vaikka käyttää vanhaa nokiaa. yle.fi/a/74-20216031 sorry, mutta miten 5G muutti kenenkään elämää?
areena.yle.fi/1-77839394?u... Harvinaisen asenteellinen jakso toimittajalta. Haastateltava joutui jokusen kerran toppuuttelemaan toimittajaa tässä
Selkeä populistinen ohjelma Suomessa. Saadaan riittävä turhautuneiden köyhien joukko, joille annetaan välineet hyökätä kurjuuden aiheuttajien kimpppuun.
Taloyhtiön ulko-oven vaihto maksaa ison kämpän omistajalle enemmän kuin pienen. Tämä lie hyväksyttyä. Mikä ongelma tämä on yhteiskunnassa?
Venäjän hyökkäys - Iranin sota…
Sosialismia pukkaa laitaoikealta
yle.fi/a/74-20201142 Onko persut tässä verrokkiryhmänä?