Suomessa ollaan lähellä tuota USAn lukua, pitäisikö olla huolissaan? Olisko tuo 60k euroina ok? Olisiko vaikutusta esitettyihin koulun ongelmiin?
We need the best educated workforce in the world.
We need the best teachers in the world.
We need to pay our teachers fairly for the important work they do.
No teacher in America should begin at less than $60,000 a year.