Mammat ja ukit lopulta maksaa tuon vaikka käyttää vanhaa nokiaa. yle.fi/a/74-20216031 sorry, mutta miten 5G muutti kenenkään elämää?
Uudet teknologiat ja palvelut muuttavat tapaa, joilla käytämme mobiiliverkkoja. 6G-kausi lyhyine viiveineen kolkuttelee jo ovella.
yle.fi