PIRATA 🏴☠️ Moltes gràcies per resistir fins les 4 del matí i donar-ho tot, va estar brutal, SOU ELS MILLORS! 😍
📍 Divendres 18 PEDREGUER!
ELS PUNKIS TENÍEM RAÓ🤟🏽
Encara seguim emocionant-nos amb el que vam viure dissabte passat acompanyant a La Raiz i Zetak. Gràcies de tot cor.
📍07.06 AMPOSTA - Lo Riu Sona
📍21.06 BERGA - La Patum
📍23.06 DAIMÚS - Aplec de la Safor
📹 Maria Estrada
💥 La Vall d'Uixó 💥
Dijous que ve estarem a la Plana Baixa tocant a les festes de la Vall. No vos ho podeu perdre!
PEDREGUER! Divendres vam estar de categoria al poble del bandoler. Visca la Marina! 👊🏽🖤
Pròxims concerts:
📍DV. 25.07 El Campello • Fireta de Sant Jaume
📍DS 26.07 Cinctorres • Aplec dels Ports
✊🏽AFRONTEM LA TARDOR AMB FORÇA🍁
🫡 EL BANDOLER NO PARA!
Ens vegem este dissabte a la Sala Repvblicca.
Entrades 👇
www.ticketvip.es/evento-entra...
😎 Apunteu la data del 4 de juliol perquè a Alboraia viurem una nit d'estiu molt especial.
L'entrada serà gratuïta.
🔥 Nit màgica de Sant Joan 🔥
Vam viure una nit màgica a la platja de Daimús amb els Joves pel Valencià currant-se un aplec de primera.
Perquè ara més que mai cal reivindicar la nostra llengua contra l'oblid i contra l'extermini.
Llarga vida a l'Aplec de la Safor.
💥EL CAMPELLO i CINCTORRES💥
Ha sigut un cap de setmana intens anant de punta a punta del país.
Divendres a la Fireta de Sant Jaume del Campello vam trobar tota la força de combat de la gent del sud.
Dissabte vam pujar a Cinctorres a l'Aplec del Ports, tan brutal com sempre!
💥Berga 💥
Dissabte vam tindre la sort de tocar en directe a la Patum, una de les festes més velles i més belles del món. Impressionant! ♥️
Esta nit estem a l'Aplec de la Safor a Daimús a partir de la 1.
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
Pep de la Tona
🚫 El govern de l'Estat Espanyol continua sent còmplice de genocidi ‼️
🔥 I nosaltres, la societat civil i els moviments socials, continuem denunciant, pressionant i exigint @desdelamoncloa.bsky.social un embargament integral via Reial decret llei, ja!!
🔽