at://
/
app.bsky.feed.post
/
3lqf7j2lads2p
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
ELS PUNKIS TENÍEM RAÓ🤟🏽 Encara seguim emocionant-nos amb el que vam viure dissabte passat acompanyant a La Raiz i Zetak. Gràcies de tot cor. 📍07.06 AMPOSTA - Lo Riu Sona 📍21.06 BERGA - La Patum 📍23.06 DAIMÚS - Aplec de la Safor 📹 Maria Estrada
May 30, 2025
Video
Pep de la Tona