//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
💥Berga 💥 Dissabte vam tindre la sort de tocar en directe a la Patum, una de les festes més velles i més belles del món. Impressionant! ♥️ Esta nit estem a l'Aplec de la Safor a Daimús a partir de la 1.
Jun 23, 2025
Pep de la Tona