🚫 El govern de l'Estat Espanyol continua sent còmplice de genocidi ‼️
🔥 I nosaltres, la societat civil i els moviments socials, continuem denunciant, pressionant i exigint @desdelamoncloa.bsky.social un embargament integral via Reial decret llei, ja!!
🔽