Viiksien kasvattamisen huono puoli näyttäisi olevan lisääntynyt teitittelyn kohteeksi joutuminen.
Puumalan kirkon sisäkattoa. #puumala
Onpa turhauttavaa katseltavaa Turkin maalintekoyritykset.
Ettekö voisi edes ajatella kisaveikkauksiani?
Hävettävän myöhäiseksi meni, mutta nyt ei talviturkki enää paina harteilla. Saunakin oli oikein mukava. #kaihu #mikkeli
Toinen peliminuutti ja Inter johtoon. 😳 Nopeasti tuli vastaus kysymykseen, saiko HJK hengen päälle viikonlopun voitosta. #veikkausliiga
Ihan kiinnostava pieni kirja Edo-kauden Japanista.
Kirjan sanoma on suunnilleen: Edo-kauden (1603–1868) aikainen Japani oli sulkeutunut sotilashallinto ja tiukka luokkayhteiskunta, mutta samalla ekologisesti kestävä ja arvoiltaan syvä valtio, jossa oli myös meille esikuvallisia asioita.
Puumalan maineikas tori. #puumala
Jotkut kirjat vain unohtuvat.
Tätä Finlandia-palkintoehdokasta vuodelta 1996 ei ole kukaan lainannut kymmeneen vuoteen.
Riemastuttava kolumni.
Itsehän en edes pääsisi työsähköpostiin kotoa käsin, koska kirjautuminen vaatii puhelimessa tunnistautumisen. Ja työpuhelimen jätän tietenkin töihin.
www.hs.fi/kirjeenvaiht...
Virta perustelee poissaoloaan sillä, että tosi-tv -ohjelmassa kasvaa ihmisenä.
En tiedä Erikoisjoukot-ohjelmasta mitään, mutta on tämä lähtökohtaisesti vähän koominen puolustelu.
Todellinen syy on luultavasti, että poliitikko elää näkyvyydestä, ja sitä hän saa osallistuessaan ohjelmaan.