//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Riemastuttava kolumni. Itsehän en edes pääsisi työsähköpostiin kotoa käsin, koska kirjautuminen vaatii puhelimessa tunnistautumisen. Ja työpuhelimen jätän tietenkin töihin. www.hs.fi/kirjeenvaiht...
5d
Suomalainen lomasuvereniteetti on ihana ja ulkomaalaisille absurdi asia.
www.hs.fi
Kolumni | Härski, sanoi kiinalainen lomavastauksestani
Joni Termonen