Riemastuttava kolumni.
Itsehän en edes pääsisi työsähköpostiin kotoa käsin, koska kirjautuminen vaatii puhelimessa tunnistautumisen. Ja työpuhelimen jätän tietenkin töihin.
www.hs.fi/kirjeenvaiht...
Suomalainen lomasuvereniteetti on ihana ja ulkomaalaisille absurdi asia.