Virta perustelee poissaoloaan sillä, että tosi-tv -ohjelmassa kasvaa ihmisenä.
En tiedä Erikoisjoukot-ohjelmasta mitään, mutta on tämä lähtökohtaisesti vähän koominen puolustelu.
Todellinen syy on luultavasti, että poliitikko elää näkyvyydestä, ja sitä hän saa osallistuessaan ohjelmaan.
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta oli runsaan viikon poissa eduskunnasta, kun hän osallistui tosi-tv-ohjelman kuvauksiin.