//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfilePosts









Loading...
Meer dan twee jaar geleden riep @SIDN dat begin 2026 de verhuizing naar Amazon voltooid zou zijn, omdat niemand in Europa nog geschikte IT-systemen zou kunnen leveren, wat onzin is en was. Hoe zou het staan met die verhuizing? https://berthub.eu/articles/posts/hellend-vlak-sidn-europa/
OG hacker Edwin van Andel vertelt in CISO praat over de hack op het X account van Trump, hoe hij een slim slot van een hotel in seconden wist te hacken, over ALT S en nog veel meer! anchor.fm/s/e80c0bf0/p...
Een nieuwe aflevering van mijn nieuwsbrief, met daarin van alles: pannen, Mythos, Solvinity/DigiD, Defensieproject GRit, of je Microsoft moet vragen hoe weg te komen bij Microsoft, en iets over maatschappelijk middenveld & digitale autonomie. De nieuwsbrief is […] [Original post on mastodon.nl]
Gaan we weer! 🇪🇺
Dat was een kwartiertje zonder #DigiD. Nu de overname (voorlopig?) van de baan lijkt kunnen we misschien weer aandacht besteden aan dat de dienst maar net aan werkt, en er vaak genoeg uit ligt:
"Een CISO is een onmisbare schakel in de organisatie." Luister nu de aflevering van CISO praat met Wim Kuijken. Topambtenaar, voorzitter van de Kiesraad en eindbaas. anchor.fm/s/e80c0bf0/p... (Ja, dat is een oude stemcomputer op de achtergrond!)
Even lachen mensen ik word gefilmd door Nieuwsuur terwijl ik dit type! Kijk vooral vanavond 22:00! 📺
RE: https://mastodon.social/@fj/116741313593098877 Je zal maar gebouwd hebben op Amerikaanse technologie en ploep je mag er niet meer bij.
- Mark Vermeer, Directeur Digitale Overheid, meldt dat hij ‘vereerd’ is opnieuw uitgenodigd te zijn door oa DOGE. Hij zegt dat hij een uitgebreid overzicht heeft gekregen van federale programma’s en projecten, gepresenteerd door 'vooraanstaande digitale overheidsleiders’.
Goede zaak dat de tracker uit staat, zegt ict-kenner Bert Hubert. „Een Adobe-tracker is op zich niet zo erg. Maar Belastingdienst.nl is wat anders dan Bruna.nl. De gegevens van burgers zijn gevoelig. Het is geen marketingorganisatie. Die hoeft niet te proberen ons zoveel mogelijk btw in ons […]