CISO @Kiesraad - Gamer - beware of my sharp edges - views are my own
Podcast CISOpraat:
https://open.spotify.com/show/0qSxCHWV66I2Fd2hJB97qT?si=MLwgkHSYTnWAaIA208T4lw
Fleur van Leusden
Loading...
OG hacker Edwin van Andel vertelt in CISO praat over de hack op het X account van Trump, hoe hij een slim slot van een hotel in seconden wist te hacken, over ALT S en nog veel meer!
anchor.fm/s/e80c0bf0/p...
"Een CISO is een onmisbare schakel in de organisatie."
Luister nu de aflevering van CISO praat met Wim Kuijken. Topambtenaar, voorzitter van de Kiesraad en eindbaas.
anchor.fm/s/e80c0bf0/p...
(Ja, dat is een oude stemcomputer op de achtergrond!)
- Mark Vermeer, Directeur Digitale Overheid, meldt dat hij βvereerdβ is opnieuw uitgenodigd te zijn door oa DOGE. Hij zegt dat hij een uitgebreid overzicht heeft gekregen van federale programmaβs en projecten, gepresenteerd door 'vooraanstaande digitale overheidsleidersβ.
Fleur van Leusden
Fleur van Leusden
Kirsten Verdel
Trump dag 507: Trump niet naar openingswedstrijd WK, wil geen βproportionele vergeldingβ, zegt βI love the inflationβ, na bericht over stijging van 4,2%, VS haalt elke nacht heimelijk miljoenen olievaten uit Iran, directeur Digitale Overheid bezoekt DOGE: reportersonline.nl/trump-dag-50...
Nieuwe besluiten van Trump en consorten, en nieuwe fallout. Een overzicht van dag 507. β De Trump-regering zegt dat de [β¦]
Een nieuwe aflevering van mijn nieuwsbrief, met daarin van alles: pannen, Mythos, Solvinity/DigiD, Defensieproject GRit, of je Microsoft moet vragen hoe weg te komen bij Microsoft, en iets over maatschappelijk middenveld & digitale autonomie. De nieuwsbrief is [β¦]
[Original post on mastodon.nl]
Meer dan twee jaar geleden riep @SIDN dat begin 2026 de verhuizing naar Amazon voltooid zou zijn, omdat niemand in Europa nog geschikte IT-systemen zou kunnen leveren, wat onzin is en was. Hoe zou het staan met die verhuizing? https://berthub.eu/articles/posts/hellend-vlak-sidn-europa/
RE: https://mastodon.social/@fj/116741313593098877
Je zal maar gebouwd hebben op Amerikaanse technologie en ploep je mag er niet meer bij.
Even lachen mensen ik word gefilmd door Nieuwsuur terwijl ik dit type! Kijk vooral vanavond 22:00! πΊ