Meer dan twee jaar geleden riep @SIDN dat begin 2026 de verhuizing naar Amazon voltooid zou zijn, omdat niemand in Europa nog geschikte IT-systemen zou kunnen leveren, wat onzin is en was. Hoe zou het staan met die verhuizing? https://berthub.eu/articles/posts/hellend-vlak-sidn-europa/