//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Meer dan twee jaar geleden riep @SIDN dat begin 2026 de verhuizing naar Amazon voltooid zou zijn, omdat niemand in Europa nog geschikte IT-systemen zou kunnen leveren, wat onzin is en was. Hoe zou het staan met die verhuizing? https://berthub.eu/articles/posts/hellend-vlak-sidn-europa/
2d
Bert Hubert NL πŸ‡ΊπŸ‡¦πŸ‡ͺπŸ‡ΊπŸ‡ΊπŸ‡¦