//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfilePosts









Loading...
OG hacker Edwin van Andel vertelt in CISO praat over de hack op het X account van Trump, hoe hij een slim slot van een hotel in seconden wist te hacken, over ALT S en nog veel meer! anchor.fm/s/e80c0bf0/p...
1d
Een nieuwe aflevering van mijn nieuwsbrief, met daarin van alles: pannen, Mythos, Solvinity/DigiD, Defensieproject GRit, of je Microsoft moet vragen hoe weg te komen bij Microsoft, en iets over maatschappelijk middenveld & digitale autonomie. De nieuwsbrief is [โ€ฆ] [Original post on mastodon.nl]
2d
Fleur van Leusden
- Mark Vermeer, Directeur Digitale Overheid, meldt dat hij โ€˜vereerdโ€™ is opnieuw uitgenodigd te zijn door oa DOGE. Hij zegt dat hij een uitgebreid overzicht heeft gekregen van federale programmaโ€™s en projecten, gepresenteerd door 'vooraanstaande digitale overheidsleidersโ€™.
12d
"Een CISO is een onmisbare schakel in de organisatie." Luister nu de aflevering van CISO praat met Wim Kuijken. Topambtenaar, voorzitter van de Kiesraad en eindbaas. anchor.fm/s/e80c0bf0/p... (Ja, dat is een oude stemcomputer op de achtergrond!)
8d
Fleur van Leusden
Dat was een kwartiertje zonder #DigiD. Nu de overname (voorlopig?) van de baan lijkt kunnen we misschien weer aandacht besteden aan dat de dienst maar net aan werkt, en er vaak genoeg uit ligt:
RE: https://mastodon.social/@fj/116741313593098877 Je zal maar gebouwd hebben op Amerikaanse technologie en ploep je mag er niet meer bij.
7d
10d
mastodon.social
Even lachen mensen ik word gefilmd door Nieuwsuur terwijl ik dit type! Kijk vooral vanavond 22:00! ๐Ÿ“บ
9d
Gaan we weer! ๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡บ