//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
Profile
Loading...
CISO @Kiesraad - Gamer - beware of my sharp edges - views are my own Podcast CISOpraat: https://open.spotify.com/show/0qSxCHWV66I2Fd2hJB97qT?si=MLwgkHSYTnWAaIA208T4lw
Fleur van Leusden









Loading...
Meer dan twee jaar geleden riep @SIDN dat begin 2026 de verhuizing naar Amazon voltooid zou zijn, omdat niemand in Europa nog geschikte IT-systemen zou kunnen leveren, wat onzin is en was. Hoe zou het staan met die verhuizing? https://berthub.eu/articles/posts/hellend-vlak-sidn-europa/
OG hacker Edwin van Andel vertelt in CISO praat over de hack op het X account van Trump, hoe hij een slim slot van een hotel in seconden wist te hacken, over ALT S en nog veel meer! anchor.fm/s/e80c0bf0/p...
Een nieuwe aflevering van mijn nieuwsbrief, met daarin van alles: pannen, Mythos, Solvinity/DigiD, Defensieproject GRit, of je Microsoft moet vragen hoe weg te komen bij Microsoft, en iets over maatschappelijk middenveld & digitale autonomie. De nieuwsbrief is […] [Original post on mastodon.nl]
Gaan we weer! πŸ‡ͺπŸ‡Ί
Dat was een kwartiertje zonder #DigiD. Nu de overname (voorlopig?) van de baan lijkt kunnen we misschien weer aandacht besteden aan dat de dienst maar net aan werkt, en er vaak genoeg uit ligt:
"Een CISO is een onmisbare schakel in de organisatie." Luister nu de aflevering van CISO praat met Wim Kuijken. Topambtenaar, voorzitter van de Kiesraad en eindbaas. anchor.fm/s/e80c0bf0/p... (Ja, dat is een oude stemcomputer op de achtergrond!)
Even lachen mensen ik word gefilmd door Nieuwsuur terwijl ik dit type! Kijk vooral vanavond 22:00! πŸ“Ί
Iedereen die donderdag naar de #Surf conferentie komt, naar aanleiding van het bericht over geen airco op de locatie: IK KOM MIJN KEYNOTE GEVEN IN KORTE BROEK EN T-SHIRT. U MAG OOK!
RE: https://mastodon.social/@fj/116741313593098877 Je zal maar gebouwd hebben op Amerikaanse technologie en ploep je mag er niet meer bij.