//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
Profile
Loading...








Loading...
Το προβλημα επιτείνεται οταν βρεχουμε κ φοραμε μπλουζες κλπ για να δροσιστουμε. Αυτο μπορει να οδηγησει κ σε θερμικη εξαντληση, σε συνθηκες υγρου καυσωνα, δηλ με υψηλα επιπεδα υγρασιας, χωρις ψυχρά ρευματα αερα Λιγη προσοχή λοιπόν κ καλο καλοκαιρι (εως τωρα παει καλά βεβαια)
Και εδω θα συμπληρώσω οτι για αυτο για εμενα το ανοιχτο παραθυρο με ανεμιστηρα λειτουργει καλυτερα απο το A/C του οποίου η χρηση μπορει και να με "σοκάρει" οταν βγω εξω και η διαφορα θερμοκρασιας ειναι μεγαλη
Για αυτο ειναι απαραίτητο το αερακι που ανανεώνει τον αέρα , κρατάει χαμηλά τα επιπεδα υγρασίας και βοηθάει τον ιδρώτα να παίξει το ρολο του
Όλα πάνε χάλια αλλά ακόμα έχουμε τα νησιά μας, τον ήλιο τη θάλασσα🔆🌊 Στα νησιά σιγά σιγά δεν μπορούμε να πάμε. Με λίγα ακόμα νέα είδη ψαριών που δαγκώνουν και κυρίως με αρκετή τρομοκρατία από τα ΜΜΕ, σε λίγο πάει και η θάλασσα. Μένει ο ήλιος, ο καύσωνας, η ΔΕΗ και το κωλόσογο🥰
1h
58m