Το προβλημα επιτείνεται οταν βρεχουμε κ φοραμε μπλουζες κλπ για να δροσιστουμε. Αυτο μπορει να οδηγησει κ σε θερμικη εξαντληση, σε συνθηκες υγρου καυσωνα, δηλ με υψηλα επιπεδα υγρασιας, χωρις ψυχρά ρευματα αερα
Λιγη προσοχή λοιπόν κ καλο καλοκαιρι (εως τωρα παει καλά βεβαια)
Και εδω θα συμπληρώσω οτι για αυτο για εμενα το ανοιχτο παραθυρο με ανεμιστηρα λειτουργει καλυτερα απο το A/C του οποίου η χρηση μπορει και να με "σοκάρει" οταν βγω εξω και η διαφορα θερμοκρασιας ειναι μεγαλη
Για αυτο ειναι απαραίτητο το αερακι που ανανεώνει τον αέρα , κρατάει χαμηλά τα επιπεδα υγρασίας και βοηθάει τον ιδρώτα να παίξει το ρολο του
Όλα πάνε χάλια αλλά ακόμα έχουμε τα νησιά μας, τον ήλιο τη θάλασσα🔆🌊
Στα νησιά σιγά σιγά δεν μπορούμε να πάμε.
Με λίγα ακόμα νέα είδη ψαριών που δαγκώνουν και κυρίως με αρκετή τρομοκρατία από τα ΜΜΕ, σε λίγο πάει και η θάλασσα.
Μένει ο ήλιος, ο καύσωνας, η ΔΕΗ και το κωλόσογο🥰