δυστυχώς φαίνεται πως και σε αυτό το θέμα έχουμε σκάψει μόνοι μας έναν πολύ βαθύ λάκο από τον οποίο δεν θα μπορέσουμε να βγούμε εύκολα... 😛
Η ημιμάθεια και η παραπληροφορηση που θα φέρει, στις γενιές που μεγαλώνουν και σ αυτές που έρχονται, είναι πιο τρομακτική ακόμα και απο το πρακτικό κομμάτι των θέσεων εργασίας.
Είχα απορία τι λένε στο Χ για εδώ & λέω για να δω. 3 τυχαία ένας λέει ασχολούμαστε όλη μέρα με την τοξικότητα του X, την οποία αποδεικνύει στο ίδιο ποστ😂. Όχι κάθε μέρα ρε φίλε κόψε κάτι. Με είπε και τρελό; Εμένα;
Ο άλλος μας λέει τίμιο χωριό που δεν θα διαφωνήσω😎
Στον 3ο τα γκλίτερ δεν τα κατάλαβα😂
Διοδια Αφιδνων, 3,90€. Η εισοδος της Αττικης λοιπον με ενα μεσο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στις 30.000, αποδιδουν 135.000€ ημερησίως, καμια 40αρια εκατ το χρονο.
Το τμημα της Νεας Οδου μεχρι την Τραγανα περιλαμβανει τα ακριβοτερα διοδια της Ελλαδας, ολα πανω απο 4,50€
Διαχειριστης; ΤΕΡΝΑ
Υπολογιζεται κλεισιμο περιπου του 25% των δημοτικων την επομενη δεκαετια, αρα αναλογικα αυτο θα μεταφερθει κ σε γυμνασια - λυκειο συν καποια πανεπιστημιακα ιδρυματα (3-4 θα κλεισουν)
Τα μνημονια ηταν ευλογία, οδηγησαν σε μαζικη φυγη στο εξωτερικο κ υπογεννητικοτητα
Επιπλεον με την αναπτυξη των
Το πλαστικό δεν είναι ρεαλιστικά ανακυκλώσιμο, αυτό ήταν προπαγάνδα των πετρελαιοπαραγωγών (όπως όλες αυτές οι ακτιβιστικές μαλακίες)
www.npr.org/2020/09/11/8...
Να θυμισουμε λιγο ποιος γεμισε την Ελλαδα εργα ΣΔΙΤ κ διοδια;
Περιεργως αποσυρθηκε νωρις απ την πολιτικη κ αποδημησε προσφατως
Το ιδιο εκανε κ προκατοχος του, αλλου κόμματος που επι των ημερων του εγιναν επισης φαραωνικα εργα (ελ.βενιζελος, Εγνατία κλπ). Αυτος ειναι μια χαρά, υγιεστατος
Εδώ και περίπου έναν χρόνο η Google για να βγάλει αποτελέσματα αντλεί στοιχεία και από το IG. Αντίστοιχα το ΑΙ αντλεί επίσης πληροφορίες από τα SoMe. Αυτό σημαίνει ότι, όποτε ρωτάμε/αναζητούμε κάτι, οι πληροφορίες που παίρνουμε προέρχονται και από τα captions αλλά και από το περιεχόμενο των posts.