//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Είχα απορία τι λένε στο Χ για εδώ & λέω για να δω. 3 τυχαία ένας λέει ασχολούμαστε όλη μέρα με την τοξικότητα του X, την οποία αποδεικνύει στο ίδιο ποστ😂. Όχι κάθε μέρα ρε φίλε κόψε κάτι. Με είπε και τρελό; Εμένα; Ο άλλος μας λέει τίμιο χωριό που δεν θα διαφωνήσω😎 Στον 3ο τα γκλίτερ δεν τα κατάλαβα😂
2mo
Τρελός Σαίξπηρ