Είχα απορία τι λένε στο Χ για εδώ & λέω για να δω. 3 τυχαία ένας λέει ασχολούμαστε όλη μέρα με την τοξικότητα του X, την οποία αποδεικνύει στο ίδιο ποστ😂. Όχι κάθε μέρα ρε φίλε κόψε κάτι. Με είπε και τρελό; Εμένα;
Ο άλλος μας λέει τίμιο χωριό που δεν θα διαφωνήσω😎
Στον 3ο τα γκλίτερ δεν τα κατάλαβα😂