//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Όλα πάνε χάλια αλλά ακόμα έχουμε τα νησιά μας, τον ήλιο τη θάλασσα🔆🌊 Στα νησιά σιγά σιγά δεν μπορούμε να πάμε. Με λίγα ακόμα νέα είδη ψαριών που δαγκώνουν και κυρίως με αρκετή τρομοκρατία από τα ΜΜΕ, σε λίγο πάει και η θάλασσα. Μένει ο ήλιος, ο καύσωνας, η ΔΕΗ και το κωλόσογο🥰