Όλα πάνε χάλια αλλά ακόμα έχουμε τα νησιά μας, τον ήλιο τη θάλασσα🔆🌊
Στα νησιά σιγά σιγά δεν μπορούμε να πάμε.
Με λίγα ακόμα νέα είδη ψαριών που δαγκώνουν και κυρίως με αρκετή τρομοκρατία από τα ΜΜΕ, σε λίγο πάει και η θάλασσα.
Μένει ο ήλιος, ο καύσωνας, η ΔΕΗ και το κωλόσογο🥰