Το προβλημα επιτείνεται οταν βρεχουμε κ φοραμε μπλουζες κλπ για να δροσιστουμε. Αυτο μπορει να οδηγησει κ σε θερμικη εξαντληση, σε συνθηκες υγρου καυσωνα, δηλ με υψηλα επιπεδα υγρασιας, χωρις ψυχρά ρευματα αερα
Λιγη προσοχή λοιπόν κ καλο καλοκαιρι (εως τωρα παει καλά βεβαια)