Ski, katt og LEGO utvandra frå Norge til Østerrike.
Now and then I post a LEGO and/ or a comic book video (mostly stop motion and rambling) on YT https://www.youtube.com/@pastajensen
Pastajensen
Loading...
Kjenner at fotodagen med brannvesenet i morgon er noko eg ikkje gler meg til, 34*C i "penuniform" vert drepen...
"hurra". KI FTW!
www.nordnorskdebatt.no/bomtur-til-t...