//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
"hurra". KI FTW! www.nordnorskdebatt.no/bomtur-til-t...
2d
Vi har et problem når statlige myndigheter i Norge benytter seg av KI uten å kvalitetssikre resultatet. Jeg fikk selv bittert erfare det ved et besøk hos Skatteetaten i Tromsø. Ikke nok med at det ble...
www.nordnorskdebatt.no
Bomtur til Tromsø på grunn av en løgnhals av en chatbot
Ulf-Johnny Jenssen