"hurra". KI FTW!
www.nordnorskdebatt.no/bomtur-til-t...
Vi har et problem når statlige myndigheter i Norge benytter seg av KI uten å kvalitetssikre resultatet. Jeg fikk selv bittert erfare det ved et besøk hos Skatteetaten i Tromsø. Ikke nok med at det ble...