//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Null sjanse for at eg hadde forlate dette kontoret in good standing with society om eg fekk beskjeden "neimen hallo du kan jo ikkje stole på VÅR chatbot som vi spesifikt har sagt du skal bruke 🤭" www.nordnorskdebatt.no/bomtur-til-t...
1d
Vi har et problem når statlige myndigheter i Norge benytter seg av KI uten å kvalitetssikre resultatet. Jeg fikk selv bittert erfare det ved et besøk hos Skatteetaten i Tromsø. Ikke nok med at det ble...
www.nordnorskdebatt.no
Bomtur til Tromsø på grunn av en løgnhals av en chatbot
Are