//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Det er spessielt at inkludering er det som splitter, det har aldri vert pride, det er jo fleire jo betre!
3d
Pastajensen
Nei. Det gjør ikke det. Man må slutte å late som at det er pride som splitter. De fleste har ingen problem med det. Det er noen få, verdikonservative kristne fra tullete små kirkesamfunn som har spilt det her opp. Og NRK har bidratt sammen med en haug av lokalaviser.
3d
🏳️‍⚧️ Karoline 🏳️‍🌈