Este dissabte homenatjarem a les nostres víctimes al Teatre Olympia de València (11.30 h).
Si voleu assistir, encara podeu inscriure-vos a través d'este enllaç:
docs.google.com/forms/d/e/1F...
Feliç 9 d'Octubre.
Com us comentarem, la nostra associació NO estarà hui en els actes convocats per la Generalitat.
No obstant això, en este dia volem agrair a tot el poble valencià l'ajuda, el suport i l'empatia que demostreu cap a les víctimes de la DANA.
Queden menys de 24 hores per a trobar-nos. Us esperem.
Ha passat un any.
Temps insuficient per a un dol tan gran.
Hui és dia de fer memòria pels que ja no estan
i de cuidar a totes les víctimes.
Però cal recordar que s'ha de continuar lluitant,
perquè encara no s'han atés les nostres demandes:
VERITAT.
JUSTÍCIA.
REPARACIÓ.
Falta sols una setmana. Si encara no ho heu fet, salveu la data.
Gràcies a tots els que ens heu acompanyat hui al teatre Olympia de València.
Hem alçat la veu per qui ja no pot alçar-la.
Veritat, justícia i reparació.
Ho podem dir més alt, però no més clar. Perquè "estar amb les víctimes" també implica respectar el nostre desig que no ens acompanyes, Carlos.
Després de no poder assistir-hi per l'anterior alerta roja, ahir recollírem el Premi @lavanguardia.com Solidaritat.
Volem compartir aquest tribut a les víctimes de la dana amb tots aquells que recolzen la lluita de les nostres associacions, fent camí cap a la veritat, la justícia i la memòria.
Si voleu acompanyar-nos, este dissabte podreu trobar-nos:
- Al Homenatge Cívic a les Víctimes de la DANA, a les 11.30 en el Teatre Olympia de València.
- En les manifestacions per la dimissió de Mazón convocades a València i Alacant (18h).
📢 Este dijous 23 d'octubre arriba "Càmeres i fang", el pòdcast resultat de la beca d'investigació Emili Gisbert que narra la història no contada de la DANA a través dels ulls dels qui van estar en primera línia: les i els reporters gràfics.
www.youtube.com/watch?v=Yt2o...
👉 Trobem necessari un acte d’homenatge a les víctimes veritablement ciutadà, que no estiga organitzat per cap institució ni tinga com a protagonista cap representant polític.
📅 Per això, fem una crida per al pròxim 25/10 A LES 11.30H AL TEATRE OLYMPIA
(Aforament limitat prèvia reserva d'entrada)
Dissabte. València. 11.30 h.
@victimesdana.bsky.social
🖤