Ha passat un any.
Temps insuficient per a un dol tan gran.
Hui és dia de fer memòria pels que ja no estan
i de cuidar a totes les víctimes.
Però cal recordar que s'ha de continuar lluitant,
perquè encara no s'han atés les nostres demandes:
VERITAT.
JUSTÍCIA.
REPARACIÓ.