//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Ha passat un any. Temps insuficient per a un dol tan gran. Hui és dia de fer memòria pels que ja no estan i de cuidar a totes les víctimes. Però cal recordar que s'ha de continuar lluitant, perquè encara no s'han atés les nostres demandes: VERITAT. JUSTÍCIA. REPARACIÓ.
7mo
Associació Víctimes DANA