//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Feliç 9 d'Octubre. Com us comentarem, la nostra associació NO estarà hui en els actes convocats per la Generalitat. No obstant això, en este dia volem agrair a tot el poble valencià l'ajuda, el suport i l'empatia que demostreu cap a les víctimes de la DANA.
8mo
Associació Víctimes DANA
8mo
Associació Víctimes DANA