Μου έλεγε χθες το βράδυ ο Τζον, πως βγαίνοντας από τη συναυλία ήθελε να αγαπήσει όλον τον κόσμο και να κάνει καλό σε όλον τον κόσμο.
Και αυτό είναι η μαγεία, η αλήθεια, το αντίδοτο που μας προσφέρει η Τέχνη.
Για έναν λόχο, φυσικά χωρίς.
Κοπιάστε.
Πρώην Λίλιμπετ
Μετάληψη και θεία κοινωνία.
Θα μείνει κανένας έξω, για να κατέβει στις εκλογές;
Είχαμε πει ότι θα ανέβουμε σ/κ Βόλο για συναυλία. Τελικά θα μείνουμε 3 μέρες Βόλο, 3 Πορταριά και 4 Χορευτό. Λες και είμαστε τίποτα λέρες σε προεκλογική εκστρατεία.