at://
/
app.bsky.feed.post
/
3morqygmm722v
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Σάρωσε το Lidl και την Αμερικανική Εβδομάδα 🤣🥰
19h
Πρώην Λίλιμπετ
Γιατί αγαπητέ -ή Μπλουσκαιτη μου, αν δεν φας για πρωινό ένα Παστράμι Σάντουιτς όπως στο Katzi στη Νέα Υόρκη του φίλου μου του Κώστα του Παυλογιαννη, τι άλλο να φας ; (Ψωμί τσιαπάτα, μουστάρδα, τυρί μειωμένο και παστράμι) Καλημέρα εβριμποντι
20h
John Quays (the II) 🍉🇵🇸YNWA