+ new component
Sıvı kahve pek içmem zaten. Easy idi
Hapki de pek kullanmam zaten. Easy idi
Dünyanın en kolay 2. anketi. İlkini az evvel cevapladım.
Bu ülke bir gün BAĞIRTMAMAYI başarır mı acaba :D
Botu öyle kodlamış ki kodlayan sınırları aşıyor. Bsky developerlarının ayıbıdır bu
Alkol içmiyorum zaten. Easy idi
Müzik de pek dinlemem. Doğa sesleri dinliyorum arada. Easy idi.
Dünyanın en kolay anketi
AŞK olsaydı 1-1 olacaktı. Yani 0
Essahına söylüyorum emmim
K*hve yazdığım için bloklu olmasına rağmen bot tetiklenip fav atmış :D
Günaydın 🌸 🦋
1-0=1 yani. Çok üzülmeğe gerek yok.
Essay de kalabilir. Dikkat etmen gerek hangisinin kaldığına
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明