//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfilePosts









Loading...
Ben müzisyen olsam ve bir şarkı çıkarsam yapacağım ilk şey bu şarkının kesinlikle ama kesinlikle bir şekilde giyim mağazalarında ve plajlarda çalınmasını engellemek olurdu. Ben yine bir müzisyen olsam ve müziğim buralarda çalsa müziği bırakırdım.
Keşke o da AŞK kızı olsa ve bana AŞIK olsa....
Bize göre abartılmış müzik gruplarını ve müzisyenleri listeleyelim.
Uzaylı filmlerindeki uzaylı embriyolarına benziyor :D
2h
3h
3h
4h
黎明
黎明
黎明
黎明
Arada kınına sokup çıkartıyorum. Küçük müçük ama zevkli.
Bu da “Senin yalanına sokmam gerekiyor artık. Yeter bu kadar lan” diyenlere gelsin.
Bu Japonlar basit bi kağıt açacağını bile deli gibi kaliteli yapmışlar. Kuzen JP'ye gitti gelirken de katana şeklinde kağıt kesicisi getirdi. Elimi kesmeyi deniyorum. Biraz zorlasam kesin atar kanatırım. Manyak bir şey.
GKAUS reizi bir kez daha, bu sefer farklı bir kostümle sahnemize alıyoruz.
kiridiniz mitfiği diyi bişi yik O sırada bu lafı edenlerin yedikleri yemeklerden biri:
3h
2h
2h
3h
2h
Manifest kızlarından hiç biri değilim. Manifest ayrıca abartılmış bir balondur.
4h
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明
黎明