Arada kınına sokup çıkartıyorum. Küçük müçük ama zevkli.
Bu Japonlar basit bi kağıt açacağını bile deli gibi kaliteli yapmışlar. Kuzen JP'ye gitti gelirken de katana şeklinde kağıt kesicisi getirdi. Elimi kesmeyi deniyorum. Biraz zorlasam kesin atar kanatırım. Manyak bir şey.
Bu da “Senin yalanına sokmam gerekiyor artık. Yeter bu kadar lan” diyenlere gelsin.
Ben müzisyen olsam ve bir şarkı çıkarsam yapacağım ilk şey bu şarkının kesinlikle ama kesinlikle bir şekilde giyim mağazalarında ve plajlarda çalınmasını engellemek olurdu. Ben yine bir müzisyen olsam ve müziğim buralarda çalsa müziği bırakırdım.