دلوقتى كنت قاعد فى الصاله والقرأن شغال وكنت بقالى 3 ايام بفكر فى حاجه يقوم يحصل ايه الشيخ ياسر كان بيقرأ سوره هود ويجي عند ايه {قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَجِيدٌ} ف يارب تبقى اشاره منك ي رب
طب لو مش عارف ابعد حاولت كتير بس برجع بردو
والله احسن انك متعمقتيش تويتر عليه كل الاطياف الى غير مرغوب فيها
نشوف حته تانيه 😂
هما لسه
جم خلاص
الواحد يقوم يصلى العصر وبعد كدا يشوف ام المزاكره الى وراه دى خلى الواحد يخلص من الاسبوعين دول
الى هربان من هناك هربان علشان مش عاجبه العبط الى هناك