دلوقتى كنت قاعد فى الصاله والقرأن شغال وكنت بقالى 3 ايام بفكر فى حاجه يقوم يحصل ايه الشيخ ياسر كان بيقرأ سوره هود ويجي عند ايه {قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَجِيدٌ} ف يارب تبقى اشاره منك ي رب