//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
دلوقتى كنت قاعد فى الصاله والقرأن شغال وكنت بقالى 3 ايام بفكر فى حاجه يقوم يحصل ايه الشيخ ياسر كان بيقرأ سوره هود ويجي عند ايه {قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَجِيدٌ} ف يارب تبقى اشاره منك ي رب