دلوقتى كنت قاعد فى الصاله والقرأن شغال وكنت بقالى 3 ايام بفكر فى حاجه يقوم يحصل ايه الشيخ ياسر كان بيقرأ سوره هود ويجي عند ايه {قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَجِيدٌ} ف يارب تبقى اشاره منك ي رب
”يا نفسُ لا تقنطِي من زلةٍ عظُمت
إنّ الكبَائر في الغفرانِ كاللممِ
لعل رحمَة ربي حينَ يقسِمها
تأتي على حسب العصيَان في القسمِ“
mahmoudyouef.bsky.social
الواحد يقوم يصلى العصر وبعد كدا يشوف ام المزاكره الى وراه دى خلى الواحد يخلص من الاسبوعين دول
فيه ناس مش سويه فى ناس بتحب التصنع وهما اوسخ خلق الله وكله بيضحك على بعضه
طاقتى فى السالب ي رب تطلع لصفر حتى
عندى مفروض امتحانات ل اخر سنه ليا بعد 6 سنين موجود هناك ومعتش عندى طاقه خالص ازاكر وبقالى فوق ل 4 ساعات قعد باصص ل الورق ومش قادر بجد
اكتر حاجه على لسانى من امبارح
تويتر دا اكتر برنامج مؤذى بكره اليوم الى دخلت فيه
الشيخ مصطفى اسماعيل حاجه عظمه هو الى مصبرنى انى ازاكر ومقومش