De dinsdag begon met mijn lief in de Hottubπ
Daarna in de tuin kunnen zitten.
Vanmiddag naar pluktuin jachthoeve geweest aalbessen en kruisbessen geplukt daarna muntthee en stukje cheese cake genomenπ₯°
Hier kan geen alien tegenop.
Zo alweer terug op zaal en net beschuit met oude kaas gegeten.
Heb alleen wondpijn
Neurochirurg is te vreden,dus ik ook...π
Vroeg hem of ik naar huis mocht , vond hij geen goed idee ππ
Update
Gaat goed
Met 4x 2 paracetamol
Beetje pijn in de nek en wat met slikken.
Als ik de pijn een cijfer moest geven dan is het een 2
Wel moe dus ,ga in de middag nog even een paar uurtjes op bed liggen.
Vince werkt verlopig thuis en zorgt dat ik niks doe
π₯°π
Update
Rot nacht gehad, nu maar vroeg slapen.
Vandaag valt tegen
Pijn achterhoofd, nek/romp
rechts de schouderkop.
Keel is ook nog gevoelig
De incisie is toch wel 4,5 cm..
Last valse lucht ook π¬
Komt wel weer goed πππ»
Thnx for..