//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Allereerst Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes, doet mij echt goed 😊 Teetje,dit is leuk thuis komen Bloemen en plant van 2 buren en het kaartje van vrienden gekregen πŸ₯° Vooralsnog voel ik me goed en heb alleen wondpijn. Nu wel even slapen.
1mo
Mi πŸ¦‹πŸ’–πŸ¦β˜•οΈπŸΎπŸŒΈπŸž