Allereerst
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes, doet mij echt goed π
Teetje,dit is leuk thuis komen
Bloemen en plant van 2 buren en het kaartje van vrienden gekregen π₯°
Vooralsnog voel ik me goed en heb alleen wondpijn.
Nu wel even slapen.