//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
Profile
Loading...
πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ§‘β€πŸ¦³πŸ§”β€β™‚οΈπŸ•πŸ•πŸˆβ˜•οΈπŸ˜Šβ˜€οΈπŸ˜‚πŸ“š 🏎🎬 Humor is gezond,al doet lachen soms pijn| Koffie & lekker eten πŸ’œ| koken |wandelen | natuur | Jong belegen. *Geen politieke en/of maatschappelijke discussies*
Mi πŸ¦‹πŸ’–πŸ¦β˜•οΈπŸΎπŸŒΈπŸž








Loading...
Prachtige creatie van moeder natuur 😍
De dinsdag begon met mijn lief in de Hottub😊 Daarna in de tuin kunnen zitten. Vanmiddag naar pluktuin jachthoeve geweest aalbessen en kruisbessen geplukt daarna muntthee en stukje cheese cake genomenπŸ₯°
Hier kan geen alien tegenop.
5d
Genieten van een weekje weg park Berkerrode op de Veluwe 😊
6d
6d
8d
Update Rot nacht gehad, nu maar vroeg slapen. Vandaag valt tegen Pijn achterhoofd, nek/romp rechts de schouderkop. Keel is ook nog gevoelig De incisie is toch wel 4,5 cm.. Last valse lucht ook 😬 Komt wel weer goed πŸ˜πŸ€πŸŒ» Thnx for..
Update Gaat goed Met 4x 2 paracetamol Beetje pijn in de nek en wat met slikken. Als ik de pijn een cijfer moest geven dan is het een 2 Wel moe dus ,ga in de middag nog even een paar uurtjes op bed liggen. Vince werkt verlopig thuis en zorgt dat ik niks doe πŸ₯°πŸ˜˜
Mi πŸ¦‹πŸ’–πŸ¦β˜•οΈπŸΎπŸŒΈπŸž