//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Zo alweer terug op zaal en net beschuit met oude kaas gegeten. Heb alleen wondpijn Neurochirurg is te vreden,dus ik ook...πŸ˜‡ Vroeg hem of ik naar huis mocht , vond hij geen goed idee πŸ™„πŸ˜‰