Ei enää karaokea vastarannalla, pelkkää linnunlaulua ja lehtipuiden huminaa tuulessa.
Tällä tavoin saunan lämmitys valmistellaan minulle silloin kun joku on kavereiden kanssa pelaamassa. Yksi tulitikku valmiina sytytystä varten tuossa askin päässä.
Osaan napata lentävän itikan nyrkkini sisään. Tässä kahdeksan todistuskappaletta.
Nämä Pielisjoen puomit ja ukot kuuluvat niin vahvasti lapsuuteni kesiin, että pitääkin suunnitella reissua Joensuuhun tunnelmoimaan.
Äsken joku huusi mikrofoniin täysillä ”vittu, kuuluuko?” Tää näköjään jatkuu, kunnes sammuvat. Onneksi on vastamelukuulokkeet, joita en tiennyt tarvitsevani tätä varten🤯
Kesä on ihmisen parasta aikaa. Tällä kuolleella inisevällä öttiäisellä on ulkona miljoona sukulaista, varsinkin nyt illasta kun tuuli on alkanut tyyntyä.
Ensi lukemalta vaikuttaa, että EU-tasolla pyritään salaamaan kaikki asiakirjat. Ei pelkästään puolustusta ja sotilasasioita vaan asetus koskisi kaikkia poliittisia päätöksiä.
Muistuupa mieleeni eräs juhannus 2000-luvun lopulta. Ajettiin aattona Helsingistä Kuorttiin piennarta pitkin miehen kanssa moottoripyörällä, vältettiin ruuhka ja saatiin autoilijoilta paljon tööttäyksiä. Oli täysin miehen älynväläys, istuin vain kyydissä. Kuortin jälkeen ei enää ruuhkaa.
Naapuri mökillä (vastarannalla) ovat virittäneet karaokelaitteet ulos, tähän aikaan kuuluu uskomaton älämölö. Kuinkahan kauan jaksavat (promillet ehkä nousee, ilta on vasta nuori)?
Omalta tontilta kaadettiin muutama iso kuusi, paikallinen sahuri teki niistä lautoja. Meille saatiin aika hieno huussi.