Muistuupa mieleeni eräs juhannus 2000-luvun lopulta. Ajettiin aattona Helsingistä Kuorttiin piennarta pitkin miehen kanssa moottoripyörällä, vältettiin ruuhka ja saatiin autoilijoilta paljon tööttäyksiä. Oli täysin miehen älynväläys, istuin vain kyydissä. Kuortin jälkeen ei enää ruuhkaa.