+ new component
no em va bé que coincideixi amb el meu salt a la fama day
sabeu d’algun horòscop d’aquí que estigui bé? el que he trobat no m’agrada
Vull un nòvio o només és febrer?
i q vols q li digui? no vull estar despullada ni de veritat ni metafòricament